theresesoderback

Fredrik Nyman 871228-081116. <3

Kategori: Allmänt


Nu har det gått över en månad sedan det som inte fick hända hände!
Jag ställer mig fortfarande frågan VARFÖR? Varför just ni?
Får inget svar på den frågan. :(
Ställer mig även frågan hur ska jag klara detta?! Hur ska jag klara av att leva livet utan den människa jag verkligen älskade på riktigt! Som även var min ABSOLUT bästa vän?! Klarar mig inte utan honom! Vill så gärna att du kommer tillbaka! Skulle kunna göra vad som helst för det!
Det som hänt är så tragiskt så jag får inte in det i hjärnan att det verkligen har hänt.. Kommer aldrig förstå tror jag! INTE NI!!!

Det här fick ju absolut inte hända! Fredrik, än hur det var så skulle vi ju leva våra liv tillsammans! Det var så sjukt mycket vi skulle uppleva i denna värld tillsammans! Ska jag behöva uppleva det utan dig min älskade?! Hur ska det gå? Hur ska jag klara mig utan dina roliga skämt, ditt skratt, dina roliga kommentarer på allt, ditt otroligt söta leende, din KÄRLEK till mig?!?!?!

Men jag måste leva vidare, för DIN skull! Du som verkligen ville, fick inte. Jag får än så länge, så jag ska göra det bästa av det! Vet att vi någon gång kommer att träffas igen, åh gud så jag längtar!

Det jag har kvar är alla otroligt fina minnen med dig! Det finns så mycket.. Men det enda man vill ska finnas här hos en är DU DU DU!!!

Snart är det julafton, hur ska man klara det utan att fira den med dig som man nu gjort i 4 år? Kommer kännas så otroligt TOMT! Men jag får tänka såhär, förra julen var den absolut finaste julen jag varit med om, och för att inte tala om julen 2006! Ingen kommer någonsin kunna göra något så fint för mig någongång, det kan jag lova dig!

Fredrik du är verkligen oersättlig!! Vi var så hiiimla stolta över dig och din drivkraft!

Min uppgift här på denna jord är att göra allt som står i min makt för att göra Fredrik stolt och göra något väldigt bra av det! Och det ska jag, tro mig!

Jag vill egentligen bara sätta mig ner och bara skrika rätt ut! Snälla kom bara tillbaka!!!
Känns så himla overkligt att ens bara sitta och skriva detta! Men det är så himla mycket jag vill få ur mig! Men finner inga ord....

Känns iallafall bra att ha en gravplats man kan gå till och sörja nu iallafall.

Nu har man VERKLIGENfått det bevisat - Man vet verkligen inte vad man har förrän man förlorat det!
Så gott folk, ta vara på det ni har, dom ni har och göra något bra av ert liv!


Fredrik Nyman - Älskad , Saknad. <3  Glömmer dig aldrig, älskade! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och vara som en del av mig! Det var du som fick mig till den jag är idag, och det är jag evigt tacksam för! <3


KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2008-12-21 | 10:50:21
    Bloggadress: http://frendin87.blogg.se/

    Gumman, finns här för dig! <3

  • Maria säger:
    2008-12-21 | 14:28:48

    therese, jag finns här om du vill prata eller vad som helst. jämt

  • Pär :´( säger:
    2009-01-23 | 22:30:27

    Ingen kommer glömma fredrik <3 ja kan inte fatta än ! :´( :´( Ta hand om dig therese <3

Kommentera inlägget här: