theresesoderback

Måndag 3/8

Kategori: Allmänt

En jobbig dag idag på jobbet!! Men imorgon blir det kort-dag, jobbar bara mellan 07.30-12.30, sedan är jag ledig till torsdag kväll! SKööönt!! Men denna helg blir jobbig, jobbar exakt hela helgen, delad tur dessutom :(

Har just druckit kaffe med farmor (även kallad romraf) haha! Nu är min kära syster Malin här, och snart kommer min älskade broder på besök:) Så det blir väl lite myspys med nå fika skulle ja tro.. Sen blir det kanske lite bok-läsning och en dusch kanske, sen blir det sängen!!

Tänk, snart är det höst... Vinter!!! Jag har aldrig varit med om att en sommar har gått så fort som denna..
Måste vara för allt jobbande, har ju knappt hunnit med något kul, synd det, men ger ju pengar:) Får ta igen allt nästa sommar istället!
Fan, tänk... Det var ju nyss vinter... Jag blir fan förvirrad, vart tar tiden vägen???
Och då ställer man sig även frågan, vad är meningen med livet??? Bara kämpa för att överleva för att sedan bara dö??? Verkar ju inte bättre!!!

Men hörrni, finns egentligen tiden? Eller är det något vi bara inbillar oss för att få någon slags rutin? Det är något jag funderar väldigt mycket på.. Tiden är verkligen mysko!



Och nästa månad ska jag måla köksbordet också, någon som har någon idé om färg? Jag har ju redan gröna stolar, men det är för att de tillhär ett annat bord som är grönt som jag har, men det är för stort för min lilla lägenhet :(
Jag hoppas verkligen det blir en flytt snart!! Men ändå har jag som på nå vis svårt att bestämma mig, har ju bott här i över ett år, så är ju ganska van.. Ska man flytta och bo bättre? Eller bo billig för att kunna spara lite pengar för att kunna ut och resa sen? Visst, hemmet är väldigt väldigt viktigt för mig.. Men vill verkligen att det ska hända nå kul nu! Jag behöver det.. Så nu är jag i valet och kvalet!! Men känner jag mig själv rätt kommer jag att flytta, kan inte tänka längre än näsan räcker, tyvärr....

Nää, nu ske ma ta å va litt social här!! Ha´t gött!!

Tjing!!

                    

KOMMENTARER:

  • Bäckebjörskan säger:
    2009-08-08 | 15:56:23

    Hej lilla fisen! Jag tycker att du ska flytta till frösön och va med mig!! :) Puss

Kommentera inlägget här: