theresesoderback

Yran!!

Kategori: Allmänt

Guuud vilken rolig helg! Mina kusiner ifrån Norge har varit här!! Igår vart det ju yran då, och så kul har jag inte haft på länge, och jag behövde verkligen det!! Tack för det, ni vet vilka ni är! Och speciellt mycket tack till en väldigt SPECIELL person- du vet vem du är!
Jo, kul hade man ju som sagt och skrivet, men idag är en helt annan dag, fy hur man mår!!! Det vart alldeles för mycket vin, men det var det lätt värt alltså!
Det där bara måste göras om!!

Do you want to booomp booomp ?? ;)
Snart får man besök av ett gäng från Överkalix, blir skoj =)



Det finns en person som är så dum, så dum så det gör ont i mig!!!! Jag är så sjukt besviken, men hoppas att du är nöjd och lycklig nu, mig har du i allafall förlorat! Hoppas det var värt det..



Nää, nu är det läggdags för Therese Söderback, jobb imorgon!

Thåström in my <3

- Våga aldrig lita på någon annan än dig själv, gör aldrig det -









Kommentera inlägget här: