theresesoderback

23/12-09

Kategori: Allmänt

Oj oj oj va längesen det var jag skrev nu! Har helt enkelt inte haft tid..
Mycket har hänt!!!
Jag har flyttat, skaffat sambo, ny bil ja, väldigt mycket har hänt kan man säga..

För att inte glömma årsdagen! Huvva, vilken hemsk dag.. Det har gått över ett år nu, men det är fortfarande samma saknad, smärta och tomhet... Ingenting verkar förändras trots att jag har det väldigt bra nu! Ingenting kommer någonsin bli sig likt igen utan dig Fredrik.. Nu är det bara en dag kvar till julafton, känns så lustigt, så tomt, vill inte förstå.. Känns som att man ännu inte vågat ta in vad som verkligen har hänt, man klarar inte av det, det är för hemskt helt enkelt!!

Förutom den smärta jag får leva med resten av mitt liv nu, så har jag det väldigt bra nu med min nya lägenhet, min älskade pojkvän och allt..
Jag kan börja känna nu att jag mår faktiskt ganska bra, känns väldigt skönt! Vääldigt längesen jag kände så..

Och imorgon är det julafton, kan bara säga det att tiden går ju bara för fort!! Vart tar den vägen? Finns den verkligen? Tror fortfarande att det bara är en illusion..

Men det kommer att bli riktigt mysigt denna jul, ska vara i krokom hos mamma med hela familjen och älsklingen :)
Blir där tills på lördag, för då ska jag jobba...

Eh, vet inte riktigt vad jag ska skriva, måste börja packa och betala alla räkningar nu så det inte glöms bort..
Men ska försöka skriva oftare!!

Grattis till Ante som tog körkort idag förresten :)

God jul och gott nytt år gott folk!!!!


  <3

KOMMENTARER:

  • Maria W säger:
    2009-12-24 | 12:05:00

    God Jul till dig o hela din familj. Hälsa alla från oss

  • malin säger:
    2009-12-24 | 12:52:41

    God Jul Therese :) Kram Malin

Kommentera inlägget här: