theresesoderback

6 Månader

Kategori: Allmänt

I Lördags var det 6 månader av otrolig saknad och smärta! Alla känslor går verkligen inte beskrivas med ord.. Denna helg har varit väldigt jobbig alltså!

I Fredags var jag och Tina till Familjen Nyman, där även familjen Larsson var, väldigt trevligt! Tror det är bra att umgås med dom, som förstår hur man har det, hur man mår!

Tror det är svårt för andra att förstå, för de som inte stod närmast har ju liksom gått tillbaka till vardagen nu och lever på sina liv som vanligt.. Vilket är bra naturligtvis! Önskar jag också kunde det.. Men detta kommer att ta tid känns det som.. Tror ingen riktigt förstår hur jobbigt man har det.. Det går liksom inte en skund utan att man tänker på nå annat än Fredrik, man har så mycket funderingar kring detta. Detta var ingen vanlig olycka, det är något mystiskt med allting!

I Lördags var min kusin Tove hos mig, vi låg och pratade långt in på natten, hon sa några väl kloka ord till mig, det behövde jag verkligen höra!  Vi som stod närmast måste verkligen tänka på att vi fortfarande lever  . Jovisst! Men känns som att tiden bara står still och att man fortfarande bara väntar och väntar.. Känns som att det inte spelar så stor roll vad man gör med sitt liv just nu, dom kommer ju ändå snart tillbaka och allt blir som förr, den känslan har jag haft i mig hela tiden!

6 MÅNADER . Förstår ni?? Ett HELT halvår???  Känns som igår , älskade...



Those who are dead,
Are not dead,
They're just living in my head.

And since I fell,
For that spell,
I am living there as well.

Time is short
And I'm sure,
There must be something more...



Fredrik, du kommer väl snart hem till alla oss och tar med dig Shira och Alex också? VI BEHÖVER ER!!!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-05-20 | 21:02:18

    Kära Theres.6 Månadersdagen var jobbig för oss alla. Vilken fin gravsten Fredrik har. Jag blev ledsen fast den var så fin. Allt materiellt betyder ju så lite. Men det är viktigt att det är fint på graven. Vi kommer att gå vidare allihop, även om man kan tvivla ibland. Jag tror att vi måste tänka lite på vilken person Fredrik var. Han måste få leva vidare och det gör han genom oss som vårdar hans minne!Vi älskade alla Fredrik, han var gullungen min!! Det var nåt av det sista jag berättade för honom. Theres skriv till mig så mycket du vill, jag finns här för dig! Jag tyckte det var så skönt när vi låg och höll varann i hand med Fredriks foto bredvid oss. Jag vet att du är stark, vi kommer att klara detta!!! Kraam!!!/katta

  • Åsa säger:
    2009-05-21 | 13:15:07

    <3

Kommentera inlägget här: