theresesoderback

Snart jul..

Kategori: Allmänt

Jag känner mig så lycklig på något vis.
Längesen jag fick höra de där fina orden - " jag älskar dig therese".
Jag vet att det går himla fort.. Men det känns bra, så jag tänker ge det ett försök än vad alla säger! Jag har mått dåligt så länge nu så jag tänker unna mig själv lite lycka!

Faan, snart jul???
Ingen julkänsla alls..
Men kommer bli en mysig julafton tror jag. Kommer åka runt som vanligt, men finns en viss charm i det oxå antar jag..
Bästa julklappen har jag redan fått, ska få se Coldplay med syster Malin, alltid velat det! Blir tårögd bara jag tänker på det, kommer bli så himla bra!!

Det är jobbigt och tråkigt att vara arbetslös.. Man orkar ingenting, orkar inte ta sig för å göra något.. men har fått mina betyg och sådär så det blir en massa intro efter jul! Känns skönt, vill verkligen fixa ekonomin på egen hand..
Ska få jobba juldagen, det kommer verkligen ge pengar!! Plus att man fått insulindelegering nu, känns bra!


Nu blire sängen, uppdaterar snart igen! Natti!


KOMMENTARER:

  • Syster Malin säger:
    2011-12-21 | 23:27:37
    Bloggadress: http://malinsoderback.devote.se

    Det är aldrig fel att känna sig lycklig, kom ihåg det. Jag älskar dig!

Kommentera inlägget här: