theresesoderback

Tiden är en konstig sak.

Kategori: Allmänt

Gud vad allt är jobbigt nu..
Jobbigare på sommaren då det händer så mycket, som Fredrik inte får vara med å uppleva :( Tänk vad orättvist allt är egentligen!! Vi får, men inte du...
En annan sak som också är väldigt jobbig är att jag tycker det känns som att det inte finns någon att prata med detta om längre, känns som de flesta lagt det bakom sig.. Vilket jag är livrädd för! Du får inte glömmas bort........
Nu har jag ju pratat av mig i över 2 år om allt skit.. Men nu, när precis ALLA minnen dyker upp, då finns det helt plötsligt ingen kvar som lyssnar?! Många som inte förstår att detta verkligen är en lång process...

Har tänkt tanken, att man en gång kanske kan säga att det gått tjugo år sedan Fredrik lämnade oss.... Helt sjukt!!! Du kommer alltså inte tillbaka, börjar nog inse det.. Vilket är den värsta smätan jag någonsin vart med om!!

Tiden tycker jag är en konstig sak, den bara flyger iväg, som om ingenting någonsin hänt... Tiden är iskall!!

When the truth is
I miss you
Yeah the truth is
That I miss you so
<3
Kommentera inlägget här: