theresesoderback

Jag har bara EN önskan...

Kategori: Allmänt

och det är att få se dig vid liv igen, krama dig, ta på dig, stryka ditt hår.. Känna dig andas mot mig, känna ditt hjärta slå, höra din fina röst med dina kloka ord, få såna där goda råd som bara du kunde ge mig, berätta vad jag känner för dig, hur mycket jag älskar dig, saknar dig, gråter för att du är borta............
Kommer aldrig sluta drömma om att den önskan går i uppfyllelse!

Vet att det är svårt för folk att förstå, förstå varför jag gråter, släpper ut alla mina känslor, ältar m.m. när jag druckit alkohol, men det är såå mycket lättare då! på något konstigt sätt är et bara så.. Visst, man blir faktiskt känsligare när man druckit.. Men då ska alla ni där ute veta vad mycket jag gråter i min ensamhet, alla mina ensamma stunder, speciellt kvällarna, då jag bara vill ligga och hålla om dig.. Sova med dig..... ååå!! Men jag har bara såå himla svårt att visa mina känslor, tyvärr.....
Men alla ska bara veta hålet som finns i mitt hjärta, som bara du kunde fylla upp, min sorg, mina tårar som aldrig tar slut..... Önskar jag kunde visa detta även i nyktert tillstånd...

Detta skriver jag nu för att jag just fick höra Coldplay live med låten The scientist, det är precis som jag kunnat skrivit den låten till dig Fredrik! Och jag vet hur mycket du gillade den, vad mycket vi brukade lyssna på den..
Jag bara bröt ihop när jag hörde den...
Har faktiskt mått bättre nu ett tag, sedan jag flyttade, på något konstigt vis kände jag mig så himla välkommen och trygg här... Trodde det skulle kännas så himla fel, men känns som att du godtagit det hela... Och det tackar jag för. <3
Men som sagt, bröt ihop ikväll, till denna fina låt, och insåg att fan..... det är ju så, kommer fan alltid vara så, kommer alltid finnas denna smärta.. Så börjar man tänka, fan snart har du vart borta i 3 år.. Snart fyller du 24 år.... helt oförståeligt alltså!!

Min kärlek till dig kommer aldrig någonsin förändras. Du var mitt allt <3




KOMMENTARER:

  • emma säger:
    2011-10-27 | 22:12:01

    hjärtat <3

  • Maya säger:
    2011-10-28 | 00:15:06
    Bloggadress: http://mayasblogg.com

    Kram

  • malin säger:
    2011-10-28 | 08:31:19
    Bloggadress: http://malinhestner.blogg.se/

    usch, nu gråter nästan jag också.. Du vet att det bara är att ringa, även fast det känns jobbigt! De är helt sjukt att det gått 3 år.. ibland känns de som igår. Tänker på dej vännen! Massa kramar

Kommentera inlägget här: