theresesoderback

Semestern över..

Kategori: Allmänt

En grym semester är över!
Har inte gjort speciellt mycket förutom umgåtts med underbara människor och mått gott!
Var på en mini semester till Sundsvall med järngänget över en helg, alltså Shirley Malin och Sheila ;)
Vi bodde på fläsians camping.. Kanske inte den bästa.. Men vi hade skoj ändå ;) Bla på Jacks Bar ;)

Var ju oxå på Yran och såg några artister med syrran.. Synd det var så dåligt väder den helgen bara!

Så nu jobbar man igen, dock bara 25%.. Ungefär en dag i veckan..
Sedan får man se hur det blir..

Har även fått en tid för att få träffa överläkaren i Umeå.. på Tisdag ska jag dit så ska han få berätta för mig varför det inte går att behandla, vad jag ska tänka på och så ska jag få se bilderna m.m.

Men.... imorgon ska jag och Malin se COLDPLAY på Stadion i Stockholm!!!! Så sjukt glad över det så det finns inte..
Dom har jag velat se i många många år.. Jag och Fredrik planerade att se dom, tyvärr blev det aldrig av.. Så jag hoppas han är med mig imorgonkväll!
Sedan har man oxå Lördagen att se framemot, då blir det avslutning på magasinet, alltid lika kul ;)
Kul oxå att syrran får vara med där nu, hon gjorde ju fin premiären för någon helg sedan ;)

Nu ska jag tvätta, städa och packa.. Ikväll åker man :) Och nu på eftermiddagen kommer kära kusinen Tove och dricker kaffe! Hon flyttar om någon dag till Härnösand där hon ska plugga.. Så ska krama henne hårt innan hon far <3



Uppdaterar när jag kommer hem igen :)

Oh you, use your heart as a weapon
And it hurts like heaven!

Kommentera inlägget här: