theresesoderback

Mycket som händer just nu...

Kategori: Allmänt

Händer väldigt mycket nu, mycket roligt och även mycket mindre roligt...

Har börjat umgås med vänner jag tappat kontakten med ett tag, känns så himla bra! Känner mig så himla glad för det..
Har även träffat mycket nytt folk, vilket är himla roligt!
Det bästa var väl ändå när jag träffa dig, som var så himla underbar, mysig, fin.. Ja, du verkade ha allt!
Kände på en gång att jag verkligen trivdes i ditt sällskap! Kände mig så himla glad... Ett tag, sen rasade allt..
Känns förjävligt måste jag säga! men uppskattar verkligen din ärlighet! Och önskar dig allt gott..
Vänskap är väl alltid något..


Har även varit på arbetsintervju förra veckan, på hemtjänsten i Valla som jag sökte för ett tag sen.. Kändes som att det gick väldigt bra faktiskt för att vara första jag var iväg på en arbetsintervju.. Efter denna vecka får jag veta om jag får jobbet eller inte, hoppas verkligen att jag får det! verkar verkligen vara bra där! Hade varit helt underbart med ett fast jobb och en fast inkomst.. Jag behöver verkligen det! Har inte gjort något på ett tag nu, man blir verligen jätteslö!

Min fina gumma Emma, även kallad Dingel Dick ;) kom ju och var hos mig i helgen oxå. Så himla kul! Längesen vi umgicks nu.. Och hon har träffat sin kärlek, är så himla glad för hennes skull! =)


Här bjuder jag på lite bilder ;)










































Kommentera inlägget här: