theresesoderback

Äskade vän, tveka aldrig någonsin på våran vänskap.

Kategori: Allmänt

När jag och Emma umgås, brukar det kunna bli många vinkvällar :)
Men igår hade vi en väldigt speciell vinkväll.
Vi satt nere på bryggan vid vattnet. Tog något glas och sedan hem till mig, tog något glas till, satt och diskuterade, för mig, väääldigt viktiga och speciella saker. Tackar så mycket för de, jag behövde verkligen prata av mig lite..
För det har jag verkligen blivit SÄMST på!
Tror det var därför jag fick frågan igår.. Frågan som tog hårt på mig: - "Therese, är jag verkligen en riktig vän för dig?"
Klart du är det, min allra bästa! Tvivla aldrig någonsin på det.
Hatar mig själv för att jag har blivit så jääävla dålig på att visa mina känslor och dålig på att förklara vad jag känner och tänker. Därför är det så skönt att skriva av sig här ibland..


Emma, du är den finaste vännen man kan ha, verkligen. <3
Finns ingen jag känner jag har sånt förtroende för nu som dig.
Du finns alltid där, och har alltid funnits där. Är evigt tacksam för det ska du veta!


Kommentera inlägget här: