theresesoderback

Flyttat till en tvåa.

Kategori:

För snart en vecka sedan flyttade jag till en tvåa. Egen ingång och stor balkong! En mysig liten lägenhet.

Trivs så himla bra här!! Detta var precis vad jag behövde, något nytt!
Och eftersom jag går hemma hela dagarna så är hemmet väldigt viktigt! Så himla skönt med ett sovrum då man bott i en etta i två år..Dock en liten tvåa.. Men den är alldeles perfekt för mig som är ensam!! :) Aldrig trivs så bra i nån annan lägenhet tror jag..

Många undrar när jag ska flytta ifrån denna by egentligen.. Denna lilla håla.. Trångsviken..
Har många gånger tänkt det..
Men ännu svårare att lämna tryggheten efter jag fick veta att jag är sjuk..

Men som sagt, här trivs jag jättebra!! :) Och nu efter allt är klart med flytten mår jag lite bättre psykiskt! :) Dock ska det hända en massa annat skit som ska få mig att må dåligt..
Men det går snart över =)
Kommentera inlägget här: