theresesoderback

Smärtenheten

Kategori:

Idag var jag och Petter iväg på smärtenheten .. Trodde jag skulle få bra hjälp där för så lät det på min neurolog!
Slutade med ännu mer medicin och så ska jag träffa en psykolog som ska bedöma om jag behöver KBT behandling.
Trams...

Sedan på eftermiddagen var jag äntligen iväg till min kurator! Inte varit dit de senaste fem gångerna typ så de va skönt å få prata av sig lite..
Det dåliga med att jag ska träffa en psykolog är att jag kanske inte kommer träffa min kurator mer..
Hon som är så bra och har hjälpt mig så mkt :(

Nu ligger jag på soffan med en hemsk huvudvärk.
Den blir bara värre o värre.. Kommer oftare o oftare!
Men jag har himla tur som har träffat en sån underbar pojkvän som är så förstående då det gälller mim sjukdom!
Han står även i köket å fixar käk åt mig just nu, han är bäst! :)

Nu är det bara att vänta på ett återbesök hos neurologen, lär nog ta sin tid för står på nån väntelista.. suck...
Kommentera inlägget här: