theresesoderback

lycka & rädsla på samma gång

Kategori: Allmänt

Hatar att det ska vara såhär! Orken finns inte längre.. Inte till nåt!
Huvudvärken blir bara värre och värre..
Och dom där jävla pillren önskar jag inte fanns!! Är det nåt som kommer förstöra mitt liv så är det dom! 😕
Sitter här med sjukt dåligt samvete just nu så vill bara gråta och skrika rätt ut!! Har en pojkvän som får sköta allt här hemma!! 😥
Det ska inte vara såhär! Det får inte vara såhär....
Såå jäkla ledden alltså över att jag inte kan göra mer och visa mer..
Så sjukt rädd för att bli lämnad och sitta där helt ensam igen!
Man kan sammanfatta allt med att jag är så fruktansvärt lycklig men samtidigt så fruktansvärt rätt!
Petter jag älskar dig så himla mycket! Du, Wilma och Winston är mitt liv! 
Utan er är jag inget!


Kommentera inlägget här: