theresesoderback

Borde inte stanna men är omöjligt att låta bli

Kategori:

Jag är så otroligt orolig samtidigt som jag är så fruktansvärt förbannad!!

Jag är så orolig för DIG älskade du.. Om allt ändå kunde vara lätt o det kunde vara lätt o hjälpa.. Känner mig så otillräcklig vilket är så otroligt jobbigt...
Jag kommer finnas vid din sida tills den dagen du dör.
Kärleken till dig är oändlig...

Och jag blir så jävla förbannad på folk som tror sig göra det rätta... Fast det egentligen är det absolut dummaste man kan göra... suck denna människa borde få ett diplom i dummhet!!
Vad får du tillbaka?! "Kärlek"???


Måste skriva ner detta då det är det enda som existerar i min hjärna just nu, som gör mig så fruktansvärt ledsen o sömnlös....

Du fina människa, du förtjänar ju att må så mycket bättre än såhär! Hoppas du en dag kan inse det..
Kommentera inlägget här: