theresesoderback

Där rasade allt...

Kategori:

Det lilla hoppet man hade.....

Fick stor lust att gå ner till järnvägen o invänta ett tåg och avsluta precis allt!!

Varför ska allt gå så förbannat jävla ont för mig hela tiden???

Fick inte mitt lån avskrivet...

Min försäkring gick ut nu när jag fyllt 25 så kommer inte få nå pengar pga min sjukdom..

Och förra veckan ringer min doktor som nyligen fixat så att jag fått aktivitetsersättning, och tjatar om att jag måste ta tag i mitt liv o försöka jobba o inte bara se mitt liv rinna förbi..

Och som pricken över iet finns det även folk som borde få diplom för sin förmåga att såra folk...

Nu är precis all ork bortblåst!!!
Jag orkar faan inte mer...

KOMMENTARER:

  • Bea säger:
    2014-03-03 | 21:16:25

    Usch vad jobbigt.. Och så jäkla typiskt med försäkringar, pappa hade någon som han slutade med ett halvår innan han gick bort. Inte verkar de ha något överseende och inte hjälpte det att han betalat för den i minst 20år.. :S
    Tveka inte att be oss om hjälp Therese! Vad det än är <3 <3

  • Malin Hestner säger:
    2014-03-05 | 17:20:42

    Vet inte vad jag ska skriva längre.... Mer än att det förjävligt att du inte kan få den hjälp du behöver!!! Massa kramar ❤️

Kommentera inlägget här: