theresesoderback

Älskade Fredrik .

Kategori: Allmänt

                      

Älskade Fredrik! Idag är det din dag. Du skulle ha blivit 21 år idag. :'(
Var iallafall till din grav idag, såå fint! Men sååååå OFATTBART!
Jag förstår ingenting. :/ Kom bara tillbaka!
Jag minns för ett år sedan, på din 20-års dag så satt vi hemma i våran trea med din familj och hade det så mysigt! :)
Önskar jag kunde spola tillbaka tiden! Du var så lycklig, även jag! Hur ska jag någonsin lyckas ta mig igenom detta liv utan dig vid min sida?!


Jag är säker på att du får en fin dag idag, där du nu är! Hoppas du vet att du finns i mina tankar hela tiden!

Jag känner bara en sån otrolig saknad, och en sån otrolig tomhet! Mina känslor går ej längre uttryckas i ord.

GRATTIS ÄLSKADE FREDRIK NYMAN. <3

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2008-12-28 | 18:18:11

    Lilla Fredrik, GRATTIS!

    Tiden kan vi ju inte spola tillbaka, men minnena finns alltid kvar. Du kommer minnas han hela ditt liv så han är ändå med dig. Han finns vid din sida varje dag.

    Och mitt nr har du ju ifall du vill prata :)

    Puss och kram gumman <3 / Maria

  • ante säger:
    2009-01-05 | 00:20:03

    jag kommer oxå ihåg hans 20 årsdag när vi fika hos er, allt var så jävla bra då..

Kommentera inlägget här: