theresesoderback

Ingen operation..

Kategori: Allmänt

Har gruvat mig länge för att operera huvudet.. Men idag pratade jag med överläkaren i Umeå, och det kommer inte bli någon operation.. Det där var aldeles för stort och för farligt att operera..
Så nu blir det ännu mer väntan.. men läkaren sa det att de kommer ta tid nu för att dom ska kunna göra det bästa med mig.. Mest troligt blir det nog så att dom går in med en kateter och klistrar där.. Annars blir det strålning , men kunde vara en behandling på flera år det, så får se hur det blir..
Skulle iallafall försöka leva livet som vanligt..
Var inte så stor chans som jag trodde att få en hjärnblödning när den var såhär stor som jag trodde, så var en liten lättnad.. Men man är ändå så himla orolig, allt blir verkligare och verkligare...
Det jag gruvar mig för nu är röntgen jag ska åka till umeå å göra nu framöver... Ska gå in med en kateter i ljumsken och dra den till hjärnan för att spruta in kontrast.. Får endast lokalbedövning! Blää....
Uppdaterar senare..
Förresten, nu är filmen klar till Malins projektarbete! How it ends... Sjukt bra blev den! Hon är så duktig <3
Kommentera inlägget här: