theresesoderback

Snart semester..

Kategori: Allmänt

Nu jäklar ska jag gå ner i vikt!
Denna vecka har jag börjat äta nyttigare och gått en promenad på 30min varje dag.
Nu jäklar ska jag bli duktig också!
Men känner det nu att det är rätt tid att börja.. Jag har börjat gå upp i vikt, jag har lite att göra nu när jag är sjukskriven m.m
Och känner det nu efter en vecka att det är så himla skönt alltså! Behöver verkligen det. Plus att man rensar verkligen tankarna, vilket jag också behöver..
Så nu ska jag verkligen fortsätta med detta!

Nu i helgen börjar stråket.. Och jag ska jobba!!
Tråkigt, men jag tjänar pengar istället för att göra mig av med massa.
Jobbar Lör, Sön, Mån men sedan är jag ledig i över en månad, så klagar inte! :)
Så skönt att ha sin första betalda semester :)

Idag har jag hunnit med mycket. Handlat, färgat Malin's hår, ätit god mat hos farmor, promenerat, kafferep med Jack, bytt sängkläder och dammsugit!
Nu ska jag ta mig en dusch och lägga mig framför Tv:n ett tag.
Sedan blir det sängen så man orkar kliva upp imorgon! :)

Nattinatt
Kommentera inlägget här: