theresesoderback

Fyy faan!

Kategori: Allmänt

Efter denna morgon kan jag nog alla neurologers nummer utantill. Fyfaan säger jag bara! Tänk att det ska ta över en vecka att signera en remiss och faxa iväg den!
Neurologerna i Umeå tycker det är förjävligt! Dom skulle ha haft remissen förra Tisdagen när jag var hos neurologen i Östersund, men dom har inte skickat iväg den än!! I Umeå har dom redan kollat på bilderna och väntar bara på den där remissen! Fyyy faan säger jag bara, är så jävla förbannad! Vad faan sitter det i???????
Dom i Umeå menade det att det här är så allvarligt så jag måste behandlas fort, så sådär kan dom inte hålla på!!
Man blir ju bara mer och mer orolig!
Jag är väl död eller invalid innan det här är färdigt.......

KOMMENTARER:

  • Ellie säger:
    2012-03-26 | 11:51:18

    Men shit... Du vet inte om neurologerna i Umeå kan höra av sig till Östersund och skynda på dom? Tänker att ifall dom hör av sig så kanske östersundsläkarna känner lite press? Any who.. Kram på dig!!

Kommentera inlägget här: