theresesoderback

Strålbehandling.

Kategori:

Lever i en hemsk rädsla ich nervositet just nu..

Igår fick jag ett brev från överläkaren i Umeå.
Om 2 veckor ska jag åka dit och träffa honom för att diskutera strålbehandlingen..

Med min tur hittills så kan jag inte vara annat än rädd nu..

Jag menar, skulle det vara riskfritt skulle han bara ringt mig och sagt åt mig att åka dit och göra det på en gång!!
Men nu ska det diskuteras....

Fan.. Det är ju mitt liv det handlar om..

faaanhelvetesjäääävlaskit vad rädd jag är...

Såå nervös inför vad han ska säga..

och om jag nu kunna göra behandlingen och tacka ja till den... Då lär nog rädslan jag känner nu vara 1000ggr värre..
För det han kunde säga sist var ju att det kommer ju inte vara riskfritt!!

Tänk om man kunde få må bra någon gång......

KOMMENTARER:

  • reko säger:
    2013-11-15 | 14:13:16

    Hoppas på det bästa!!

Kommentera inlägget här: