theresesoderback

Förlovad

Kategori:

Hela mitt liv har blivit helt förändrat!
Från att ha legat nere på botten har jag nu nått toppen!
Världens bästa kille har kommit in i mitt liv och får mig att känna äkta lycka!
Helt underbart!
Han och hans hund wilma bor nu hos mig.
Och den 12/4 förlovade vi oss!
Känner mig så lyckligt lottad!
Trivs så himla bra tillsammans med honom!
Tänk att jag oxå fick bli lycklig tillslut! :)




Underbara Petter! Du kom och lyste upp mitt mörka liv! Du fick mig att börja leva igen och det kommer jag vara evigt tacksam för!
Vill ha dig vid min sida resten av mitt liv!
Älskar dig nu, imorgon och föralltid!
Du är den finaste människan jag vet om!
Utan dig är jag ingenting.
Lämnar du mig, lämnar jag allt.






Bilder från en dag jag sent kommer glömma.
Vår förlovningsdag! Är så glad över att du ville förlova dig med mig!
Så himla fint!
Kommentera inlägget här: