theresesoderback

Jag orkar fan inte vara stark längre

Kategori:

Det är bara för mycket för mig nu.............
Jävla skit!!! Har blivit sådär äckligt jävla verkligt ett tag igen nu!!

Jag vill fan inte de här!!!! Jag vill bara kunna vara som alla andra!!!!

Ständigt trött... ökade doser.... smärtkliniken... hemtjänst!?!?!!! Hemlarm?!??!

Jävla mörker alltså!!! Fyfaan....

"Therese, du kanske ska försöka ta emot den hjälp du kan få för att lättare kunna närma dig din sjukdom, lättare kunna förstå och bearbeta".

Vill bara skrika rätt ut!!!! Jag orkar faan inte mer nu!!!!

Allt kan verka så himla lätt trots att det är så himla svårt.


-Min elektrisitet är snart slut och jag är rädd-

KOMMENTARER:

  • Robban säger:
    2014-02-21 | 01:02:20

    Liten tröst jag vet....finns alltid här för dig!!!

  • Maya säger:
    2014-02-21 | 19:31:03
    Bloggadress: http://mayasblogg.net

    Förstår att det är tungt för dig. Kramar

Kommentera inlägget här: